Saturday, October 13, 2012

Western Food


Hai korang !!

arghhhhhh fenatnye hari ni. tadi pegi school, ade nk buat preparation utk event nanti. dah la hujan pagi tadi..mak oiii liatnyaa lah nk bangunnn. 

ari tuh kan, aku pegi makan dekat Station 21. tau tak kat mane? ooh Station 21 ni kat Bangsar.  Macam aku, klu tetibe tekak naga aku ni nk makan western food, memang la pegi kat sni. Harga tak la mahal sngat, rasa pun sedap. ini untuk Western food yang biase biase la, klu ko nak yg luar biasa, carikla kat Chillis ke or mane2 restaurant .Mcam aku tk kisah tempat mane, janji shedapppppp.

ok nih gambar ari tuh




       
 ni sizzling chicken. aku mintak mix gravy. selalu mintak black pepper jer tapi mix gravy pun shedapppp. argghh lapar pulakk.tgok gelembung lagi kuah aku tuh ahahahhahahah.panass ko!

kat sni memang kebanyakkan sedap dan mampu lah.  Spaghetti pn sedap, cume kadang kadang tu ade mase kuah die sedap, kengkadang cam kureng skit. agaknye ikut mood tukang masak kot. hahahahah. but, trust me ! berbaloi dgn duit uollss. Satu lagi, jiran kedai ni, kedai air.name kedai adalah lupa. aku suke teh o ais kat situ. kenapa ntah mcm sedapp jer. jus jus kat situ pun sedap. try ok :)

gambar kedai :)


                                           

Klu uolss nak pegi, senang jer. klu tak biasa kat Bangsar, takpe. smpai Bangsar jer, uolls carik masjid yg dekat Bangsar Village tu. Kedai ni kat food court.  Food Court belakang Bangsar Village. Disarankan anda pegi awal la, sbab klu ramai, mkanan dpat lambat. tak leh salahkan Chef tu kot, sbab memang ramai weh. pastu satu lagi parking. Korang tau jer la Bangsar cmaner kan. Bole sebakul sumpah seranah mase carik parking jerr.  tapi klu pegi awal, senang jer carik parking. parking jer kat tepi tepi tuh.

ok sudah cukup sudah pasal food. hahahahah. klu pasal food, bukan main lagi semangattttt kau klu food kan. hahahahah.

ok nak tgok Masterchep jap. eh bile la si pemandu VIP tu nak kluar? Aku start tk suke tgok die bila dia mrah Cik Lah mase cabaran kumpulan tuh. ntah ape ape , marah Cik Lah mcm budak budak. ye betul Cik Lah pangai mcm tu, tapi die kan org tua, beradab la skit. ko hengat jiran kauu? kengkawan kau? ehh tak suke la aku. Suke tgok muke Etika. lawa kan. tapi so far, season ni belum nampak lgi sesiapa yg outstanding.  


ok bye manjersss !

See u

K

2 comments:

  1. jauhhh nak pegi... ada satu food court kat uitm shah alam..baru siap kot...ada jual sizzling mee..ok tak sedapppp.... tak berasap pun pan dia tu... ala2 suam2 kuku jer...

    ReplyDelete
  2. dah lama tak makan kat szilling bangsar tu..

    ReplyDelete