Monday, October 08, 2012

Verangan

Hai semua.

argghhhh hari ni bercuti. tapi duduk di rumah sajork, menghabiskan assignment yg ntah bila nk siap ni.Lately, rase susah sngat nak keluar idea.kenapa ntah. sebab aku malas ke, sebab aku dh kering idea ke or ape ape lagi sebab lah. nak buat assgment simple pun amik mase lama, belum lagi pasal thesis lagii laaa ke laut. oh my. help! help!

or agaknya kan sebab aku stress. hahaha stresss sngat. mari kita pujuk hati. ok lepas sume ni, nanti kite pegi sini ye K

sini haaaa

nyamannnnyaa

bestttnyaaaa


sila berangan



                                                     *credit to Mr Google

weeehooo bestnyeeeee, pkai dress ala Khloe Kardashian tu kan,pastu jalan jalan kat pantai, angin sepoi sepoi bahasa, wahhh besttnyerrrrr nak pegi beachhhhhhhh *hentak kaki* ni semua psal Kardashian la nih, ak baru mentengok episod yg derang pegi Dominican Republic tuh. bestttnyeeeeeee cantik gile view kat sana.

nanti pas siap ape sume ni, keje pun dah on track, aku ade plan nak gi trip dgn kawan kawan aku. kenkonon cam backpakers la.backpakers sngatt . aku nak sgat travel naik nih

jeng jeng jeng


tadaaaa



alah bukan la naik private jet mcm Kardashian tuuuuuu



yg ni jer





nak naik ketapi!!! ahhahaha nak naik ketapi lahh . ekceli aku tk penah naik tren pegi travel jejauh ni. so untuk menggelakkan aku jakun smpai tua, baiklahh aku ajak kengkawan aku pegi hihihihih. destinasi nyer not decide yet, tapi tgoklahhh arah utara agaknya. yelah sebab kan klu naik tren kan, kite boleh tgok kawasan yg tk penah tgok kan, hutan, sawah padi pe sume tuh. lagipun nak jugak la experience naik ketapi!  nak tido kat katil ketapi tu, nk dengar bunyi gedegang  gedegung  dlam ketapi, nk tergelak gelak sbab jakun dgn kengkawan aku tu eh banyak lagi lah yg nak. hahahahaha


ok ok stop verangan. mari kita sambung keroje. kang tk siap kanggg, memang ko mimpi jer la nak berjalan bagai. hahahhaha


ok daaaaaa
K
Xo



4 comments:

  1. dah2.... siapkan keje, siap leh jalan2...boii... hehehe

    ReplyDelete
  2. nak itottttt..............

    kita dah lama tak tengok Kardashians...hari tu tengok pun masa hari sabtu tu..ulangan pun ulangan lah janji dapat tengok kardashians...weeeee

    ReplyDelete
  3. NP: pegi beachh tu best nyerrrrrr , dah lame dok mengidamm. eh kenapa Mason tu chomell sngatt..eiii geramssss tk sbaq tggu die besa ken

    ReplyDelete
  4. maseyyy come to kiki.... why u afraid to me..its me, kiki...
    msa tu kiki pakai rambut palsu warna merah...hakhak hak...

    ReplyDelete