Tuesday, October 09, 2012

Bunga Bungaan

haiii buat ape tuh? hihihihihi

aku ni tgah mencari mood nak start buat assignment. Ya Allahh berchintaaaaaa nyer nak start.
so bagi menaikkan mood, mari kite tgok adiah bunga bungaan dari kengkawan saya. hahha geng BFF Nona katenyerrr.

chantikkk tau !!!




adoiii munge munge hati saya :))

nah lagiiiii



yg ni dah letak atas meja makan terus, feeling umah org kaya, ade fresh flower hahahahahah! padehal tengah malam aku mengigih carik botol nk letak munge nih hihihihiih

nah



dapat bunga, percuma roti. hahahah! takkkk laaa enterframe jer roti tuh. Ni keje kengkawan aku la ni, mementang aku cuti semalam, siap delivery bunga kat umah.ngegadersss tau manjer i ni. maluu ai auwwwwwwwwwwwwwww :)


ok tu jerlaaa.nenanti citer lagi.>>>>> wah bajet mcm beribu folower kau hahahah


muahhhxss
K
XoXo

2 comments:

  1. waaaa.... dapat bunga, 2 jambak lagik... nak sekuntum.... hihihihi...

    ReplyDelete
  2. wahhh kemain dia yer....
    tak dak siapa nak kasi kita munga...tak per..kita beli sendirik laa nanti...muahahah...

    ReplyDelete