Friday, August 14, 2015

Hayat Sireh Feminin Wash paling bagus



Iklan iklan promo promo !!



Sebagai perempuan, of course out private part yang paling dirisaukan. 
Tak kisahlah uolls dah kahwin ke or being as anak dara yang suci murni dan tulus itu, that part lah yang harus dititkberatkan. 

Salah satu step mudah nak jaga ialah pakai feminine wash. So saya nak share one product yang iolls sendri guna dan rasa best.


Hayat Sireh Feminene Wash ni mcam macam kelebihan lah. Almost hampir sama dengan produk yang lain lain tu,. Pernah pakai beberapa brand sebelum ni, tapi kebanyakkanya sama.
Tapi iolls suke yang ni sebab dalam bentuk gel dan sangat kuat bau sireh nya. so rasa segarr sangat kat tuuutttt. heheheh



Hayat Sireh Lovely Care nama diberi



Dalam gel? ok jap iolls nak buktikan...



dalam gel kan? kan? kan? i think sebab dalam gel ni lah bau sireh ni kuat.. dan sangat wangi yuholss. Iolls realize after i consume this product, no more bau bau yang erkkkk. yalah sometimes kita balik keje , berpeluh peluh, sendiri pun boleh bau mcm erkkk kan.. so after pakai ni.. no moree...and menyerlahkan keyakinankuh..ehh tetiba..hahhaa.  Daun sireh yang original akan direbus dan diadun dengan bahan tambahan lain. Bila uolls pakai, auuuuww sejukk jerr..nyaman sehhh . hihihihi.

Ada juga kawan kawan iollls yang sapu this dekat payudara  mereka, boleh juga untuk penegangan katanya. Sampai dah repeat order yuholls. Best katenya...nanti lah nak try .. oppsss..hehehe



banyak lah kelebihan nyaa..selain disenaraikan di atas ni. Tak nampak? alahhh zoom lahh keh. hihi





satu kotak ni berharga RM25.90. Kalau setakat area Shah Alam/ Bangsar, boleh COD jer okey. Satu kotak ni boleh tahan 3 ke 4 bulan, so nampak tak konsep penjimatan di situ? ? hahahahha jimat jimat juga, nak bersih, bersih juga hihih.


Kalau nak post or COD, uolss boleh contact nombor bawah ni keh, 
whatapps pun boleh.


Cik Akmar 

017 237 6094



Ke arahh tutt yang lebih segar dengan Hayat Sireh Feminine Wash... 
Sangat lovely care.. auuww..tak menahan ucapan..


okayy..jumpa lagii daaa..




2 comments:

  1. terbaik. tlg update lg yer. hahahaha

    ReplyDelete
  2. salam, kenapa saya tak dapat pun nak whatsapp no yg diberi di atas tu.

    ReplyDelete